czwartek, 21 maja 2015

Fitness – Sport – Zdrowie - Moda - ?

    W tym poście chciałam poruszyć wszechobecny ( niczym sam Bóg) teraz temat dotyczący Sportu. Jak wiadomo w danym czasie światem rządzą różne trendy. Były już takie na niemalże skrajną i chorobliwą chudość jak i również na wcielanie się w różne subkultury. Sama niektórym z nich dałam się ponieść. Ale, obecna moda podoba mi się najbardziej. Zważywszy na to iż moda nie bierze pod uwagę ani zdrowia ani wygody człowieka. Chyba można powiedzieć, że Fitness jest najmądrzejszym trendem jaki dotąd się wykreował i jak na razie ma się całkiem dobrze ;) A dlaczego najmądrzejszy? Bo, po prostu polega na prowadzeniu zdrowego trybu życia i pracowaniu nad swoją kondycją. Jestem wręcz przekonana, że jeszcze kilka lat temu (gdy nikt nie słyszał o instagramie itp.) liczba osób ćwiczących (regularnie) była znacząco niższa. Nie mówiąc już nic o zdrowym odżywianiu i to jeszcze wśród nastolatków. Przypominacie sobie by na photoblogach czy naszej klasie ludzie umieszczali zdjęcia z siłowni albo swoich posiłków? Ja osobiście sobie tego nie przypominam.

   Teraz na "insta" czy facebookach wręcz roi się od fotek zrobionych podczas ćwiczeń. Ważne jest przede wszystkim to jak się wtedy wygląda. Strój musi być kolorowy i przyciągać uwagę. Oczywiście oryginalny ! Przecież po to się go zakłada i chodzi na siłownię by zrobić sobie zdjęcie i pokazać je światu. Do tego nie wolno zapominać również o umieszczaniu zdjęć swoich wybornie przygotowanych posiłków. Ważne by były lekkie, zdrowe no i dobrze wyglądały. Ahh no i jak wszystko ładnie się udaje to ile można na tym teraz zarobić... !(tu koniec krytyki)

   Ale mimo to, że to moda, która zapewne kiedyś przeminie, cenie to. Cenie tych wszystkich ludzi, którzy chodzą na te siłownie bo teraz się tam chodzi. Jak już pójdą i porobią te zdjęcia to przynajmniej przy okazji trochę poćwiczą, co ? :) Cenie tych, którzy zaczęli ćwiczyć w domu bo zdjęcia innych są dla nich motywacją i w końcu mogą o siebie zadbać i wspierać się nawzajem. Nieważne dla jakiego celu to robimy, by się pokazać czy by naprawdę być zdrowym i zmienić swój tryb życia. To nasza osobista sprawa. Nasz organizm na pewno jest nam za to wdzięczny, a człowiek po ćwiczeniach czuje się sto razy lepiej niż bez nich !

A więc do ćwiczeń ludzie, bo w lato będzie się trzeba chwalić  !  ;>

Nr 2







36 komentarzy:

  1. Dobrze, że wokół jest tyle motywacji, od razu jest trochę łatwiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam je chyba tylko na jeden rac (wesele) nie potrafie chodzić w szpilkach i uczę się ale jak dla mnie zawsze na pierwszym miejscu adidasy :P Masz świetną figure

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacji dookoła jest masa, a ja dalej mam się ciężko ruszyć, mimo że naprawdę zaczyna mi przeszkadzać tłuszczyk tu i ówdzie ;/ :)
    Masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , że coraz więcej ludzi przywiązuje wagę do tego , aby dobrze wyglądać i osiągają to przez zdrowy tryb życia :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, czy fitness tak do końca można traktować w kategoriach mody. Moda ma to do siebie, że przemija, natomiast jak ktoś raz wkręcił się w fitness, to już raczej przy tym zostanie, nawet jakby miał ćwiczyć nieregularnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jak już pójdą i porobią te zdjęcia to przynajmniej przy okazji trochę poćwiczą, co ?" Słyszałam od koleżanek chodzących na siłownię, że niektóre dziewczyny naprawdę przychodzą tam zrobić tylko zdjęcia, a później siedzą i obserwują chłopaków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie koturny juz kiedyś miałąm a teraz mi się jakoś nie podobają chyba że jakies adidasy np. nike lub adidas. Szpilek nigdy nie miałam dlatego zdecydowałam się na ten zakup. Może nie będzie tak źle :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że nawet jeśli to moda to jak najbardziej dobra!
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się ta moda bardzo podoba, bo gdyby nie kilka internetowych osobistości, to nie wiem, ile jeszcze czekałabym podjęcie decyzji o przejściu na weganizm :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowity ten talerz.. :3
    bardzo fajne zdjęcia :)
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też podoba się panujący trend na zdrowy styl życia ! :) Oby tylko jeszcze zapanował on u dzieciaków siedzących przed komputerami :P Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zwolenniczką fitnessu, ale niestety nie mam zbytnio na niego czasu :)
    Podziwiam ludzi, któryz mają siłę, motywację i wytrwałość do tego by ćwiczyć :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczną masz figurę! :)
    Będę zaglądać tu częściej dlatego obserwuję! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz całkowitą rację ! ;)
    Dzisiaj sport, siłownia to bardziej moda niż przyjemność, pasja.
    No i świetna figura :)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. moda na sport i zdrowe odżywianie to najlepsze co może być ;) przynajmniej przynosi wiele dobrego! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. W 100% się zgadzam, ta moda jest chyba najbardziej korzystna dla ludzi ;) Nie powiem, sama się wciągnęłam np. w bieganie, chociaż nie robię przy tym żadnych zdjęć ani nigdzie o tym nie piszę, jednak właśnie zdjęcia i posty innych ludzi, jakoś mnie do tego zmotywowały, teraz okazało się, że bieganie to dla mnie najwspanialszy sport na świecie ;)
    Fajne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sport to zdrowie jak to mówią! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, na instagramie jest tego pełno, ale dzięki temu codziennie widzi się całe mnóstwo motywujących zdjęć i aż samemu chce się o siebie zadbać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja lubię patrzeć na takie zdjęcia, może niekoniecznie jedzenia, ale zawsze są motywujące. Osobiście bym nie robiła sobie fot w trakcie "treningu" bo zawsze robię się masakrycznie czerwona na twarzy. Dla mnie nie ma znaczenia czy ten trend przeminie czy nie, oby jak najwięcej ludzi zrozumiało, że o ciało trzeba dbać. Dokładnie w tym momencie jestem na etapie - bez kondycji z kupą nadprogramowych kg, ale ciąża, więc można mi wybaczyć. Tak czy siak, jest mi ciężko schylić się, zawiązać buty, o włożeniu rajstop nie wspomnę. U mnie jest to chwilowe, ale niektórzy męczą się tak całe życie. I to tylko dlatego, że nie chce im się ruszyć dupy żeby trochę poćwiczyć czy przygotować coś bardziej czasochłonnego do jedzenia ale zdrowszego i mniej kalorycznego (no bo po co skoro można iść do budy na kebab ;)).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post, ja od pewnego czasu ograniczyłam słodycze-to mój narkotyk.
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post, ja ćwiczę od kilku miesięcy i przyzwyczaiłam się już:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj: KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też się podoba ten szał na fitness - jest bardzo motywujący :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama zaczynałam ćwiczyć dwa lata temu, tylko,że wtedy się tym nie chwaliłam, bo.. wstydziłam się! Byłam grubaskiem, ważyłam jakieś 15-20 kg więcej i dopiero jak już coś tam schudłam to zaczęłam się tym "chwalić" na instagramie czy fb. Rozbraja mnie to, że wiele osób dodaje zdjęcia na siłowni/zdrowych posiłków, a na codzień gdy się z nimi spotykam pokazują, że ich tryb życia i żywienia nie ma ze zdrowym NIC wspólnego:) Świetny brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dobrze, że teraz ten temat jest popularny :) zdrowie przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nei widze nic złego w tym, ze sport stał się modny, w koncu wychodza z tego samekorzysci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta moda mi się podoba, bo jest zdrowa dla ludzi :)

    Klikniesz u mnie w link do koszuli? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest to nieliczny czas, kiedy kieruję się modą. Sama rozpoczęłam taki tryb życia i widzę w nim same plusy! ♥
    Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeśli Ci się spodoba mój blog, to zachęcam do obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęciowa mania owładnęła światem :D ta moda ma przynajmniej swoje korzyści

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie instgram, facebook itd., przyczynił się do tego zdrowego trybu życia
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń