sobota, 6 czerwca 2015

Ironia losu

Czy myślicie, że świat w którym się urodziliście pasuje do was? Myśleliście kiedyś jak cudownie byłoby urodzić się gdzie indziej? I nie chodzi mi o nędze w jakiej ten kraj żyje, ale ogólnie. Choć pewno jak urodzilibyśmy się gdzie indziej to i tak te pytania jak najbardziej byłyby aktualne. Ironia losu, co ? Cokolwiek człowiek nie zrobi zastanawia się a jak to by było gdyby było tak a nie tak ? 
To wręcz śmieszne. 
Tak jak to, że każdy wie jak postępować w życiu, zna wartości jakimi powinien się kierować ale to tylko teoria. Praktyka czyni mistrza a mistrzami nie jesteśmy. Smutne to, że tak dobrze potrafimy doradzać innym ludziom podczas gdy sami postępujemy no.. tak jak postępujemy. Chyba trudno przyznać się do niewiedzy, co? 

***

Pogoda pokazuje nam ile ma do zaoferowania i bardzo mnie to cieszy. Jestem stanowczo ciepłolubna. Choć wcale nie pomaga mi ona w nauce do sesji. Wręcz przeciwnie... Zresztą co w niej pomaga a co nie? Przyznaje się bez bicia. Jestem totalnym nieukiem. Wróć,.. Dumnym totalnym nieukiem. 

***








10 komentarzy:

  1. Takich rzeczy nigdy sie nie dowiemy, mozemy tylko siedziec i narzekac jak to chcielibysmy byc kims innym albo byc gdzie indziej. Mysle ze lepiej chyba to zaakceptowac i po prostu zrobić coś, zeby było lepiej w tym miejscu, w ktorym jestesmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie myślenie może tylko zdołować. Lepiej radzić sobie z obecną rzeczywistością niż bujać w obłokach.

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie pogoda ostatnimi dniami jest na prawdę świetna. Przybijmy sobie piątkę, bo ja podobnie jestem totalnym nieukiem, a z tym doradzaniem innym to faktycznie dziwne. Radzimy co my byśmy zrobili na miejscu innych i przekonujemy, że to lepsze wyjście, ale sami postępujemy zupełnie odwrotnie do swoich rad... pozdrawiam i zapraszam na pierwszy u mnie na www.imaginexstuff.blogspot.com, moze coś przypadnie ci do gustu? Bo widzę, że lubujesz się w biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często sobie myślę "co by było gdyby", ale odnosi się to bardziej do mojej przyszłosci

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolałabym urodzić się w UK :D ja rzadko słucham własnych rad, trzeba to zmienić.. piękne zdjęcia, te pierścionki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy urodzenie się w innym miejscu coś by zmieniło, nie wiem... Wiem natomiast, że na pewno umiałabym się dostosować do życia w niemal każdym przedziale wiekowym.... Chyba tylko w okresie wielkich wojen światowych nie chciałabym żyć... Ale na dworze królewskim, czy w Paryżu 1920 roku.... Mogłoby być ciekawie... pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post:)
    http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba cieszyć się i doceniać to, co się ma. Wtedy życie jest przyjemniejsze, lżejsze i łatwiejsze.:) Cudowne zdjęcia!
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń