niedziela, 17 maja 2015

Co to będzie ... ?

Hey,

Nr.1  
Tak, właśnie powstał kolejny blog wśród sterty innych blogów - mój. Pewno moje dawne blogi krążą gdzieś jeszcze całkiem zapomniane w "internetach". Albo zostały już skasowane z powodu braku działalności na nich ? Kogo zresztą to obchodzi...
   No właśnie, a co nas obchodzi? Na to mam nadzieję odpowiecie mi Wy. Jesteśmy tutaj anonimowi. No może nie całkiem, bo gdy wrzucimy swoje zdjęcie ktoś może nas rozpoznać. Więc, jesteśmy prawie anonimowi. Możemy zatem być "szczerzy" i robić co tylko chcemy. Krytykować, Uwielbiać, Oglądać, Kochać, Kpić, Zazdrościć. Na tym to chyba polega co? Właśnie w tym tkwi problem. Na czym to dokładniej polega? Może Wy mi odpowiecie -
   -CO LICZY SIĘ W INTERNECIE ? -
Dlaczego tak bardzo lubimy oglądać życie innych ludzi ? Dlaczego dziennie przeglądamy setki zdjęć innych użytkowników i spędzamy czas na ich lajkowaniu ?  Bo to się teraz liczy, ... tak ? :D

I try to write it in english xD I hope translator help me with it. It will be funny, but okay ^^ 

      - WHAT MATTERS IN INTERNET NOW ? -
Why do we like to watch other people's lives ? Why we look over hundreds photos daily and spend a lot of time on  pulling "Like" button? Because now it matters ... right?

***
Nr.2
Po prostu Selfie <3  Just Selfies <3




5 komentarzy:

  1. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przeraża to, że tka naprawde teraz nie da sie nic zrobic anonimowo.. np zdjecia z imprez.. wszyscy teraz wiedza gdzie sie było i co sie robiło.. i to jest przerazajace :O
    http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo ludzie zazdroszczą, że nie mają takiego życia jak ktoś inny i przez te kilka zdjęć próbują żyć ich życiem w wyobraźni. Nie wiem może trochę, tak zakładam. Po za tym może szukają sposobu na siebie wśród innych ?
    Dzięki za komentarz u mnie i pozdrawiam,
    oby ten blog okazał się tym jedynym mną długie miesiące ( lata?)
    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bo ludzie zazdroszczą, że nie mają takiego życia jak ktoś inny i przez te kilka zdjęć próbują żyć ich życiem w wyobraźni. Nie wiem może trochę, tak zakładam. Po za tym może szukają sposobu na siebie wśród innych ?
    Dzięki za komentarz u mnie i pozdrawiam,
    oby ten blog okazał się tym jedynym mną długie miesiące ( lata?)
    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń